M.E.Doc

«M.E.Doc» – це:

·      максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;

·      захищеність інформації завдяки шифруванню електронним цифровим підписом;

·      контроль процесів документообігу на всіх етапах;

·      зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;

·      економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;

·      впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;

·      надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки;

·      можливість постійного підвищення кваліфікації завдяки навчальним програмам і презентаціям у Вашому офісі;

·      гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.

Всі документи, створені у програмі «M.E.Doc» і підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003р. та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003р.).

«M.E.Doc» є надійним засобом ЕЦП, що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

«M.E.Doc» має модульну структуру, завдяки чому Ви зможете вибрати ідеальний комплект саме для Вашого підприємства – незалежно від розміру та форми оподаткування.