M.E.Doc

«M.E.Doc» – це:

·      максимальна автоматизація звітності та інших процесів документообігу в рамках однієї програми;

·      захищеність інформації завдяки шифруванню електронним цифровим підписом;

·      контроль процесів документообігу на всіх етапах;

·      зручність і простота у використанні завдяки сучасному зрозумілому інтерфейсу;

·      економія особистого часу і скорочення витрат підприємства;

·      впевненість у відповідності бланків всім вимогам чинного законодавства України та контролюючих органів за рахунок своєчасних оновлень програми;

·      надійність роботи, що забезпечується командою професійних розробників і технічної підтримки;

·      можливість постійного підвищення кваліфікації завдяки навчальним програмам і презентаціям у Вашому офісі;

·      гнучка система знижок і заохочень для постійних користувачів.

Всі документи, створені у програмі «M.E.Doc» і підписані електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003р. та «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003р.).

«M.E.Doc» є надійним засобом КЕП (ЕЦП), що підтверджується експертним висновком Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України.

«M.E.Doc» має модульну структуру, завдяки чому Ви зможете вибрати ідеальний комплект саме для Вашого підприємства – незалежно від розміру та форми оподаткування.